Otóż gdy użyjemy jajka dostaniemy jedną z pięciu nagród (oczywiście można je edytować i dodawać nowe). Zaczynamy:
Robimy plik jajko.lua i wklejamy do data\actions\scripts
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos) prize = math.random(1, 5) if prize == 1 then doPlayerAddItem(cid, 2437, 1) doSendMagicEffect(topos,12) doPlayerRemoveItem(cid,4850, 1) elseif prize == 2 then doPlayerAddItem(cid,2646, 1) doSendMagicEffect(topos,12) doPlayerRemoveItem(cid,4850, 1) elseif prize == 3 then doPlayerAddItem(cid,2523, 1) doSendMagicEffect(topos,12) doPlayerRemoveItem(cid,4850, 1) elseif prize == 4 then doPlayerAddItem(cid,2471, 1) doSendMagicEffect(topos,12) doPlayerRemoveItem(cid,4850, 1) elseif prize == 5 then doPlayerAddItem(cid,2408, 1) doSendMagicEffect(topos,12) doPlayerRemoveItem(cid,4850, 1) end return 1 end
Potem w data\actions\actions.xml dodajemy
<action itemid="4850" script="jajko.lua" />
Teraz wytłumaczę co i jak. czerwony-id przedmiotu który można wylosować zielony-ilość danego przedmiotu
W mojej wersji można otrzymać: -golden mace -golden boots -blessed shield -golden helmet -warlord sword
|