Witam Przedstawiam wam skrypt na manarune pod client 8.50 tfs 0.3.5
Skrypt działa poprawnie jest edytowany przez zemnie dodaje on {mane}
w zależności lvl .mlvl ok zaczynamy ^^
1.Wchodzimy do data\spells\script tworzymy plik manarune.lua i wklejamy to
local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_EFFECT, CONST_ME_MAGIC_GREEN)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_TARGETCASTERORTOPMOST, 1)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_AGGRESSIVE, 0)
function onCastSpell(cid, var)
local level = getPlayerLevel(cid)
local mlevel = getPlayerMagLevel(cid)
local pos = getPlayerPosition(cid)
-- Mana Formula Settings --
-- You can use "level" and "mlevel" --
local mana_minimum = (level * 12.33) + (mlevel * 4) - 50
local mana_maximum = (level * 13.5) + (mlevel * 5)
-- Mana Formula Settings END --
local mana_add = math.random(mana_minimum, mana_maximum)
doPlayerAddMana(cid, mana_add)
doSendAnimatedText(pos, mana_add, TEXTCOLOR_PURPLE)
return doCombat(cid, combat, var)
end
2. teraz do data/spells/script/ i dodajemy te linijki
<rune name="Mana Rune" id="2270" allowfaruse="1" charges="2" lvl="15" maglv="0" exhaustion="1000" aggressive="0" needtarget="1" blocktype="solid" event="script" value="customspells/manarune.
3 Wchodzimy do /silnik/mods/customspells.xml i szukamy takich linijek
rune name="Polymorph" luaid="2270" charges="1" maglv="20" exhaustion="2000" blocktype="solid" allowfaruse="1" event="script" value="customspells/polymorph.
rune name="Polymorph zmieniamy na manarune customspells/polymorph.lua zamianiamy na manarune.lua<---- zmieniamy na nazwe na manarune zapisujemy i ok
4. Wchodzimy data/items/xml. i dodajemy tam
<item id="2270" article="a" name="manarune">
<attribute key="weight" value="120"/>
<attribute key="charges" value="3"/>
pamiętać aby nie dodawać nic data\actions\scripts lub actions.xml bo manaruna to jest runa !! I to by było na tyle! Możemy się cieszyć nowym skryptem na manarune który dodaje mane w zależności od lvl i mlvl na swoim ots
Offline